středa 20. února 2013

Rozinkové plátky






Pro všechny kdo mají rádi rozinky, mám tu recept na zdravé mlsání nejenom pro děti. Při dnešním pečení rozinkových plátků se nám krásně provoněl byt skořicí. Skořici mám opravdu ráda, a recepty, kde se přidává, mi moc chutnají. Recept je velmi jednoduchý a není v něm žádný přidaný cukr. Uvedené množství je na jeden plech. Plech musí být vyložený pečícím papírem, který pak na závěr jde dobře s plátu sloupnout. Po vychladnutí stačí jednotlivé rozinkové plátky jen natrhat. Pokud budete chtít tvořit rolky, použila jsem na stříhání plátu nůžky. Stříhala jsem plát i s pečícím papírem, který jsem až potom sloupávala a zarolovala. Je dobré ke konci pečení sledovat plát, aby nedošlo k přesušení.




Ingredience:


1 hrnek rozinek bio
1 hruška
1 hrnek vody
2 lžičky skořice



Postup:


Přivede vodu k varu.

Mezitím nasypeme rozinky do mísy a přidáme na kostičky nakrájenou hrušku. Zalijeme vroucí vodou a promícháme. Necháme 20 minut odležet.

Pak z mísy odebereme 3/4 hrnku vody, kterou už nebudeme potřebovat. K namočeným hrozinkám a hrušce přidáme skořici a vše společně rozmixujeme na pyré.

Rozehřejeme troubu na 95stupňů a plech vyložíme pečícím papírem. Nalijeme směs na plech a rozetřeme lžící v tenké vrstvě. Pečeme 2,5-3 hodiny. 




Necháme vyhladnout. Natrháme na plátky nebo nastříháme a srolujeme. Plátky jsou trochu lepkavé.





Žádné komentáře: