středa 5. června 2013

Výzva - Zdravě z mého stolu



Díky blogu Hravě zdravě, jsem se dozvěděla o výzvě blogerky Nikki. Výzva spočívá v tom, že do konce roku vyzkouším (já a další blogeři) 20 nových zdravých potravin a uvařím 10 nových zdravých receptů do konce tohoto roku. A to se mi líbí! Budu zde postupně doplňovat potraviny, které bych chtěla v rámci zdravých receptů pro děti vyzkoušet. Seznam potravin bude jistě přibývat. V každém příspěvku s receptem a pro nás novou potravinou vám výzvu připomenu, ať můžete se mnou sledovat, jestli se mi výzva podaří uskutečnit až do konce. Samozřejmě uvítám vaše tipy na potraviny, které byste i vy rádi vyzkoušeli a ze kterých bych měla vymyslet nějaký zdravý recept.



Můj seznam potravin:

1. kokosový cukr
2. fazole adzuki
3. ovesná mouka
4. červená řepa
5. kokosová mouka
6. feta sýr
7. patizon
8. ovčí sýr
9. rýžový nápoj
10. goji
11. mandlové mléko
12. ovesná smetana
13. kokosové mléko
14. freekeh
15. avokádo
16. kůra z biopomeranče
17. žitná mouka
18. přírodní tofu
19. pohankové kroupy
20. brusinky




Můj seznam receptů: 



7 komentářů:

Alizia řekl(a)...

To zní zajímavě, držím pěsti, ať to dokončíš. Těším na inspirativní recepty :-)

B* řekl(a)...

taky se zapojuji :-)

Veronika řekl(a)...

No to je super, že bych se taky zapojila? :-)

Zdravá máma řekl(a)...

Veru to by bylo bezva, sledovala bych recepty od tebe:-)

Kristina řekl(a)...

Jak ti chutnala stévie? :)

Zdravá máma řekl(a)...

Nikki, stevii mám už doma v květináči, lístky samostatně chutnají velmi sladce, ale příjemně, vymýšlím recept;-) zatím mám v plánu do nějakého pití s Matcha čajem :)

dietní magazín o hubnutí a zdravém stylu řekl(a)...

Já přidám už hotový recept na dietní muffiny. Josou z kokosové mouky, která je super zdravá a dodá jídlu vynikající kokosovou příchuť