pondělí 22. července 2013

Arašídovo-čokoládová zmrzlina






Včera jsem byla poprvé ochutnat vyhlášenou zmrzlinu Angelato v centru Prahy. Zmrzlinu si můžete nechat dát do malého kelímku či kornoutu a kráčet starými pražskými uličkami. Já si vybrala pistáciovou a byla výtečná. Brzy zajdu zase!

Teď nás čekají opět velmi horké dny a zmrzlina v lednici bude potřeba. Na blogu můžete najít recept na Jahodovo-tvarohovou zmrzlinu a Rabarborovo-jahodovou zmrzlinu. Tentokrát jsem se rozhodla použít do zmrzliny arašídové máslo oblíbené u blogerek a mých čtenářek. I když jsem koupila jemné máslo bez kousků arašídů, ještě jsem směs na zmrzlinu přecedila přes jemné sítko. Do zmrzliny dále patří kokosové mléko, které lze samozřejmě nahradit smetanou. Ale určitě ta kombinace kokos, kakao a arašídy stojí za vyzkoušení. Zmrzlinu jsem osladila javorovým sirupem, ten je zde možné nahradit i jiným oblíbeným sladidlem.

Užívejte sluníčka a občas si zahřešte dobrou domácí zmrzlinou!



Ingredience:


250 ml kokosového mléka
150 g jemného arašídového másla
20 g kakaa
50 ml javorového sirupu



Postup:


Kokosové mléko smícháme s kakaem a javorovým sirupem, dáme do menšího hrnce a přivedeme k varu. Stáhneme z ohně a přimícháme arašídové máslo. Směs přecedíme přes jemné sítko do připravené krabičky na zmrazení. Necháme vychladnout a vložíme přes noc do mrazáku.





9 komentářů:

Blog de la Licorne. řekl(a)...

Mňam, vyzerá to chutne ♥ Chcela by som ! :3

GiveAway with Oasap.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

Unknown řekl(a)...

Wow, tomu říkám naprostá dokonalost, kam se hrabou kupované!! <3

Unknown řekl(a)...

Vypadá hodně dobře :)

Blondy řekl(a)...

Arašídovou zmrzlinu jsem už taky dělala, z tvarohu, a byla výborná!
Kokosové mléko mě vůbec nenapadlo použít a teď jej mám doma a nevím, co s ním, takže je to jasné, díky! :)

Alizia řekl(a)...

Týýjo, tak ta musí být úžasná!

B* řekl(a)...

ta musí být výborná!!! :)

Jarmila řekl(a)...

myslim, že víc než raw polévka mě nadchla tahle zmrzlina:) přes léto určitě vyzkouším

Unknown řekl(a)...

Tak ta musí bejt !!!

Franta řekl(a)...

Tak to velmi rád slyším, že mají v Angelatu tak dobrou zmrzlinu! Až budu mít cestu, kolem, určitě se zastavím. Díky za tip!