sobota 27. července 2013

Rajčatovo-bazalková polévka








V těchto horkých dnech je nejlepší připravovat jednoduchá jídla. Tato polévka trvá jen pár minut a je v ní jen čerstvá zelenina - nejlépe v biokvalitě. A nevaří se. Proto ji zařazuji mezi raw-recepty.
Jak jsem dříve psala na facebookovém profilu, v červnu jsem se setkala s Annou Hýžovou, která je již několik let na syrové stravě. Raw-food neboli syrová strava je založena na konzumaci tepelně neupravených potravin (zahřátých do 45stupních). Rozhodla jsem se občas nějaké raw recepty vyzkoušet a zařadit do našeho jídelníčku. V tomto počasí mi přišlo vhodné připravit polévku, po které mi nebude ještě větší horko než je.
Co Vy říkáte na raw stravu? Jak se stavíte k různým směrům ve stravování?




Ingredience:
(2 porce)


3 větší rajčata
2 mrkve
1 stonek řapíkatého celeru
1 šalotka
2 lžíce olivového oleje
1 lžička sušené bazalky
1/4 lžičky soli (dle chuti)



Postup:


Dáme všechny přísady do mixéru a umixujeme v hladké pyré. Při podávání můžeme posypat slunečnicovými semínky.



1 komentář:

Sabina řekl(a)...

Taky se brzo na jednu chystám, někde jsem ji viděla posypanou pistáciemi, celkem by mě zajímalo, jak to může chutnat.. :)