středa 25. června 2014

Jahodovo-malinová zmrzlina s chia semínky








Připravovat tyto ovocné zmrzliny mě letos hodně baví. Vše ovoce společně umixuji v lahodné smoothie a pak ho jen dám zamrazit ve formičkách na zmrzlinu. Moje děti ovocné zmrzliny milují a já jim ráda do nich přidám i nějakou zdravou potravinu jako třeba chia semínka. Pokud máte ještě jahody, určitě si tuto zmrzlinu připravte. V parných letních dnech pak oceníte, když z mrazničky vytáhnete ovocnou osvěžující svačinku. Kombinace jahod, malin a máty je opět chuťově výborná stejně jako kombinace hrušky s borůvkami u fialového smoothie, které jsme také zamrazili a moc si na něm pochutnali. Vzpomínáte si ještě na začátek června a venkovní teplotu, která přesahovala třícítku? 


fialové smoothie



Ingredience:


250 g čerstvých jahod
100 g malin
1 lžíce chia semínek
1 lžíce agáve sirupu
pár snítek máty



Postup:


Jahody a maliny omyjeme. Všechny ingredience dáme do vysoké nádoby a společně umixujeme tyčovým mixérem dohladka.




Směs pak plníme do připravených formiček.







Další recepty na blogu s chia semínky:




1 komentář:

wacklodge řekl(a)...

Děkuji moc za tento článek a recept. Jsem ráda, že stále existují zdravě smýšlející lidi a třeba i mámy, které vedou své děti k něčemu podobnému. Já jsem domu pořídila osobní váhu dle jednoho testu a musím podotknout, že je stokrát lepší než ta, kterou jsem měla doma původně.