pondělí 15. července 2013

Pohankové bioslavnosti 2013 (giveaway)






Na uplynulý víkend jsem se hodně těšila a mé očekávání se vyplnila. Moc ráda se účastním bioslavností a letošní pohankové bioslavnosti pořádané společností PRO-BIO s.r.o jsem si nechtěla nechat ujít. Z Prahy mám ovšem Staré Město pod Sněžníkem, kde se akce koná, hodně daleko. Proto jsem vše spojila v příjemně strávený víkend v Jeseníkách společně s mojí mámou a dětmi. 




Již 8. ročník bioslavností byl věnován bezlepkové pohance. S tématem pohanky souvisel celý program, připravované pokrmy i prohlídka nově otevřené bezlepkové balírny.




Věděli jsme dopředu, že zde bude bohatý program i pro děti, kterého jsme se zúčastnili - děti chytaly pstruhy, sledovaly divadelní představení, hladily si užovku, viděly sovy a stříhání ovcí... Dcera se nejvíce těšila na soutěž o nejhezčí kostým Pohanky a Pohánka.




Cenu sice nevyhrála, ale odměnou pro všechny zúčastněné byla jak jinak pohanková palačinka s borůvkovým džemem. (Na blogu najdete palačinky špaldovo-pohankové.)




Já se nejvíce těšila na křest knížky Moje BIO pochoutky od Zdeňky Kollárikové a Ivana Macha. 




O vydání knížky jsem už věděla i v knihkupectví jsem ji držela v ruce, ale raději jsem si počkala na zakoupení až na slavnostech. Setkala jsem se zde i osobně s paní Zdeňkou, příjemně jsme si popovídali a doufám, že budu mít další příležitosti se s ní setkat a nechat se inspirovat.



Co se mi zde ještě líbilo? Určitě možnost nákupu výrobků Pro-bio, ochutnávka novinek hotových jídel - marocký kuskus, turecký tabouleh, italské risotto, staroslovanská pohanka, a samozřejmě mé oblíbené stánky Sonnentor, biopekárna Zemanka a MatchaTea.




Co mi zde chybělo? Voda, obyčejná voda, kterou se mi nakonec podařilo koupit, ovšem jen u jednoho stánku.

Moje máma byla na takové akci poprvé a odcházela spokojená. Ochutnala spoustu dobrých jídel z pohanky, nakoupila biopotraviny z místní prodejny, sýry z regionální farmy a hodně ji zaujaly produkty od Amylonu.




Tyto bioslavnosti jsou místem, kde lze strávit s rodinou celý den či víkend i s ubytováním. Ráda bych poděkovala manželům Kosíkovým za příjemný rodinný víkend v jejich penzionu Žerotín.


krásná příroda Jeseníků


GIVEAWAY
Pro vás mé milé pravidelné čtenáře, jsem se rozhodla uskutečnit můj první giveaway. Výherce získá novinky potravin, které jsem nakoupila na bioslavnostech. 


Výhra


Podmínky soutěže jsou velmi jednoduché:
1) být pravidelným čtenářem blogu nebo facebookovým fanouškem
2) čtenáři napsat komentář pod článek - fb fanoušci napsat komentář k příspěvku na fb: Zúčastňujete se podobných akcí, kterých, proč ano či ne?
3) samozřejmě ke komentáři nezapomeňte připsat mailovou adresu, abych vás mohla v případě výhry kontaktovat

Soutěž potrvá od pondělí do středy, ve čtvrtek za asistence dětí napíšeme vaše jména na lístečky a proběhne domácí losování. Těším se na vaše komentáře:-)

Míša - Zdravá máma 



Losování se ujala dcera:-))


Děkuji všem za účast, za milé komentáře a výherkyni Lůů H. gratuluji a kontaktuji emailem. Mám v plánu další giveaway, sledujte můj blog!







18 komentářů:

TSH řekl(a)...

Ahoj, akce vypadá fajnově, v našem okolí jich bohužel tolik není, ale sem tam se někde na trzích s bioprodukty zastavím.

S pozdravem
Tereza Č.

studentkat@seznam.cz

Lucie řekl(a)...

já ráda chodím na různé farmářské a městské trhy. Prodejci jsou přátelští, popovídají si s Vámi, úplně něco jiného než nákup v marketu. Jinak ráda bych se takových akcí účastnila, kdyby byly krapet blíž.

delicious.blog@seznam.cz

||Jar|| řekl(a)...

Rada by som sa na nejakú podobnú akciu podívala, ale väčšinou sa konajú ďaleko od nás a nemám možnosť sa na nich zúčastniť. Ale určite by som to chcela zažiť, musí tam byť skvelá atmosféra :)


jaroslava.kockova@gmail.com

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...

Ahoj, už dlouho bych se na nějakou takovou akci ráda podívala, ale bohužel je to skoro vždy na druhé straně republiky a nebo to zjistím pozdě :D, musím to hlídat a pak se určitě vydám :).

Unknown řekl(a)...

Moc Tě zdravím, já takové akce přímo zbožňuji, jezdím na spoustu takových a stejně jako ty, mám to od Benešova do Sněžníku pěkný kus - a přesto jsme (se strejdou) jeli! Bylo to tam parádní a měla jsem také jejich skvělou pohankovou palačinku :D Sice jsme na cestě strávili půl dne, ale rozhodně to za to stálo, nejraději bych na takových akcí byla pořád, mě se tyto slavnosti tedy MOC líbily!
A nákupy máš také skvělé - parádní úlovky:-)
E-mail: lucie.syslova@seznam.cz

H. řekl(a)...

U nás bývají občas jen farmářské trhy, kde se ale mezi kopou balastu špatně vybírá. Ale na jaře tam ráda nakupuji sazeničky.
Kdyby se tu podobná akce objevila, neváhám.
hana.bajerova@email.cz

nakafickosivet řekl(a)...

Začala jsem chodit na farmářské trhy v Praze (každou sobotu). Mají tam různé druhy ryb, skvělé pohankové palačinky a v Česku praženou kávu!
nakafickosivet@gmail.com

dokonale uklizeno řekl(a)...

Já bych se takových akcí ráda zúčastnila, ale bohužel jsem zatím neměla příležitost. :/ což mě trochu mrzí. Už asi rok se chystám na farmářský trhy :D :D PS. moc pěkná giveaway. :)

myska.sro@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Podobných akcí se bohužel neúčastním, protože o žádných takových v mém okolí nevím :(...Ale zní to moc dobře, určitě bych na něco podobného zavítala :) efie@centrum.cz

Anonymní řekl(a)...

Hodně ráda bych na takovou akci zašla, ale v mém okolí o žádné takové nevím :-(
Ještěže máme poblíž alespoň pohankový mlýn:-)
Pohanku můžu v jakékoliv podobě, určitě brzy vyzkouším špaldovo-pohankové palačinky z Vašeho webu. Renča
renca.tomca@centrum.cz

Blog de la Licorne. řekl(a)...

Sledujem ako La Licorne.

Ja by som sa podobných akcií aj zúčastnila, i keď BIO produkty si nekupujem veľmi. Lenže v mojom kraji o tom neviem, žeby sa niečo také niekde konalo :/ Ale pokiaľ by to bolo niekde blízko môjho bydliska, určite by som sa šla pozrieť aspoň zo zvedavosti :)

E-mail : adwardd@gmail.com :)

Hana V. řekl(a)...

Pro mě je vždy takovou menší BIO-exurzí návštěva "spižírny" mojí tety, ta si na to dost potrpí :). Ale jinak na žádné takové "opravdové" akci jsem bohužel nebyla.

vedralova.hana@gmail.com

Unknown řekl(a)...

Sleduju :)
Účastnila bych se ráda, ale u nás jsem ještě nic takového nezažila a ani nikde poblíž o ničem nevím..:)
hudcovalucie@centrum.cz

Anonymní řekl(a)...

Většinou se neúčastním, ale ne z důvodu, že bych nechtěla. Obvykle o takových akcích nevím, nebo jsou poněkud "z ruky". Ale kdyby byla možnost, určitě bych se na nějakou ráda podívala :)

karolina.lin@seznam.cz

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
happy.lenulka řekl(a)...

navštívila jsem např. slavnosti chřestu. mám takovéto akce ráda, ale většinou ani nezaregistruji, že se konají, pokud na ně omylem nezavítám ;)... mám ráda trhy např. středomořských specialit, vinné slavnosti apod.

happy.lenulka@seznam.cz

moc moc moc chci vyhrát, protože miluju mák a ten makovník vypadá božsky... :D

Zdravá máma řekl(a)...

Ukončeno losováním na konci článku:-)))